همه شما می‌توانید شانس‌تان را برای برنده شدن یکی از 7 وسپای رنگی بلو امتحان کنید. در واقع مهم نیست که تنها یک دوست صمیمی دارید یا با جمع زیادی در ارتباطید، در قرعه‌کشی دی ماه بلو همه شانس یکسانی برای برنده شدن دارند.

بلو

به‌عنوان یکی از عشاق وسپا، همه‌ی راه‌هایی که می‌توانست به من کمک کند تا در قرعه‌کشی بلو برنده شوم را امتحان کردم. از همین‌جا باید به کسانی که این متن را می‌خوانند بگویم که آشنا و فامیل داشتن در بلو هیچ کمکی به برنده شدن نمی‌کند. به همین خاطر باید از تنها راهی که جلوی پایمان گذاشته‌اند به آن وسپاهای رنگی نزدیک شویم. حالا من با داشتن کارت مشکی، می‌خواهم چند نکته به شما بگویم که اگر آن‌ها را رعایت کنید به‌راحتی می‌توانید افراد زیادی را دعوت و شانس‌تان را در قرعه‌کشی وسپا بیشتر کنید.

دعوت در زمان و مکان مناسب

قانون طلایی دعوت افراد به بلو، رعایت زمان و مکان مناسب است. مثلاً شما نمی‌توانید هر جایی و به هر کسی چنین پیشنهادی بدهید و او را در مترو یا اتوبوس گیر بیندازید و از مزایای باز کردن حساب برایش نطق کنید. چون ممکن است، آن مسافر بی‌تفاوت به انرژی‌ای که صرف این کار می‌کنید، ایستگاه بعدی مقصدش باشد و پیاده شود. همین نشان می‌دهد مکان درستی را هم برای دعوت دوستانه انتخاب نکرده‌اید. شاید بهترین فرصت برای چنین دعوتی دورهمی‌های دوستانه‌تان باشد، اما در این مواقع نیز صبح‌ها را به این کار اختصاص ندهید. تنها چیزی که صبح می‌شود به آن فکر کرد این است که چگونه می‌توانم به تختم برگردم و بخوابم. زمانی را انتخاب کنید که دوستان‌تان به شما توجه کافی نشان ‌دهند.

از نزدیک‌ترها شروع کنید

بهتر است اول از دوستان و آشنایان خود شروع کنید. شما اطرافیان‌تان را به‌خوبی می‌شناسید و می‌دانید که کدام یک از مزیت‌های بلو برایشان وسوسه‌انگیز است. البته که سن مخاطب‌تان را در نظر بگیرید. برای مثال برای افراد بالای 40 سال حتما وام آسان و بدون ضامن می‌تواند وسوسه ایجاد کند. در حالی‌که مخاطب جوان‌تر را محیط راحت نرم‌افزار، گرافیک ساده و زیبا، و فضایی برای هدف‌گذاری پس‌انداز و برنامه‌زیری برای سفر و خرید تحت تاثیر قرار می‌دهد.

محاسبه‌ی چالش‌هایی که ممکن است با آن روبه‌رو شوید

انسان‌ همیشه در برابر تغییر مقاومت می‌کند. بلو جزء نخستین نئوبانک‌های ایران است و شاید نداشتن شعبه‌ای که به صورت کلاسیک تا به حال با آن سر و کار داشتیم، برای مخاطبی که بخواهد عضو آن شود، تردید ایجاد کند. به آنها اطمینان دهید که هر زمان بخواهند می‌توانند با پشتیبان در تماس باشند. از سویی سوال‌هایی که مخاطب شاید برای دست به سر کردن شما بپرسد نباید ناامیدتان کند. یکی از چالش‌ها این است که، حتما به دلیل 30 هزار تومان که پس از هر دعوت به حساب شما واریز می‌شود، این کار را انجام می‌دهید. در صورتی که شما اهداف والاتری دارید و به دنبال برنده شدن وسپا هستید. در این مواقع عصبانی نشوید و حواس او را به نقاط مثبت پرت کنید. دومین چالش این است که احتمالا به شما می‌گویند که در چند بانک حساب دارند و کارت‌های زیادی هر روز در کیف پول‌شان با خود جا به جا می‌کنند. در پاسخ به این واکنش بگویید بلو متفاوت است و اطمینان دهید که این تفاوت را در اولین تجربه درک خواهند کرد.

نکته‌ی طلایی

خودتان در باز کردن حساب به او کمک کنید. چون ممکن است تنبلی این کار را به تاخیر بیاندازد. آخرین پیشنهادم به شما این است که با مخاطب خود صادق باشید و از تجربه‌ی خود و امکاناتی که بلو برای شما فراهم کرده صحبت کنید. مطمئن باشید صداقت شما تاثیر شگفت‌انگیزی در او خواهد داشت. تلاش‌تان را بکنید. فرصت کم است. پس همین حالا از این راهنما کمک بگیرید تا یک نفر را به بلو دعوت کنید. ناامید نباشید حتی اگر بخت با شما یار نبود هم یک قدم به کارت مشکی نزدیک‌تر شده‌اید. بلو همیشه برای شما جایزه‌ای دارد و یک روز شما هم می‌برید.

کد خبر 823435

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha